Avatar billede jebo Novice
11. november 2008 - 07:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Minolta Pagepro 8L og Windows Vista

Jeg har alvorlige problemer med at få installeret en driver til Minolta Pagepro 8L i vista. Jeg har kigget diverse steder på nettet uden at finde en relevant driver - og den originale cd, der fulgte med printeren, har ikke den nødvendige driver til printeren i vista-miljøet.
Har en af jer et bud på, hvordan jeg løser problemet ?
Tak på forhånd for jeres engagement.
vh
Jens
Avatar billede tonygk Nybegynder
11. november 2008 - 08:14 #1
Desværre er din printer IKKE kompetibelt med Vista. Her er en liste over Vista kompetible Minolta printere.
http://partner-printer.konicaminoltaeurope.com/vista/table.htm

Men, Du kan prøve HP laserjet 4 driver, det plejer at virke på 95 ud af 100 printere.
Driveren er indbygget i din Vista.
Avatar billede jebo Novice
12. november 2008 - 07:13 #2
Jeg har installeret printeren som en HP laserjet 4L - det virker helt perfekt. Men bemærk, at det ikke duer blot at installere som laserjet 4.
Vil du ændre din kommentar til et svar, så du kan få de tilbudte points ?
Avatar billede tonygk Nybegynder
12. november 2008 - 07:18 #3
Her er mit svar.
Avatar billede jebo Novice
19. februar 2009 - 23:49 #4
Printeren er sat op som en HP laserjet 5L, men systemet melder fejl ved hver genstart. Dog fungerer printeren helt fint med den anførte driver.