Avatar billede grumfidum Nybegynder
13. november 2008 - 19:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internet gider ikke fungere.

Hej. Skrev tidligere om en af mine 2 bærbare. Dens internet hopper hele tiden af og på. Har så siden igår aftes haft et problem hvor den ikke gad starte XP pga. ugyldigt sluttidspunk i lsass.exe, hvorefter den bare rebooter igen og igen, men fik gendannet den til et tidligere tidspunkt, så nu virker den igen. Har imidlertid stødt på et andet problem nu. Mit trådløse internet gider slet ikke du mere nu. Den kan sagtens søge og finde netværk i nærheden og den kan ligeledes fastslå hvilken netværkstype der er tale om, hvis der er kode, og bede om den som den plejer, men i stedet for at logge på netværket skriver den bare "ikke tilsluttet" i stedet, hvilket den ikke plejer. Den kan så når jeg genstarter windows godt logge på, men internettet virker stadig ikke. Jeg kan ikke reparere forbindelsen. Jeg forstår det slet ikke. Min anden bærbar fungerer fint på nettet så det kan ikke være routeren og den virkede igår aftes. Har også oplevede det før, så det må være et eller andet software/driver shit, der går agurk??
Avatar billede Jensen DK Novice
14. november 2008 - 07:25 #1
Det kan være din firewall der stopper den, prøv at deaktiver den, du kan også prøve dette fix.
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Kør programmet, klik på "Tools" knappen (billede af en hammer), marker følgende punkt, og klik på "GO"

Repair permissions
Repair/reintstall IE
Avatar billede Jensen DK Novice
14. november 2008 - 07:27 #2
Det er muligt at du skal genstarte med frakoblet firewall.
Avatar billede grumfidum Nybegynder
13. juli 2009 - 00:45 #3
Hey . Fik aldrig rigtig løst dette, men en reinstall løste det meste. Hiver pointsene hjem igen. Håber det er ok.