Avatar billede meldal Nybegynder
19. november 2008 - 12:43 Der er 3 kommentarer

Template fuldt site

Hej Alle

Min kæreste vil gerne drive en slankeside på nettet, I den forbindelse vil vi gerne lave et site der giver os følgende funktioner:

Blog

Login til medlemssider

Mulighed for at "maile" internt mellem bruger og admin.
Bruger blog
Betalingsmudul eller bare mulighed for at linke til eks scannet, dandomain eller ligende.

CMS modul

Er der nogen idér til templates eller andre steder hvor man kan komme i gang?

Ingen af os er hverken html php asp eller hajer på anden måde men vi skriver snark 2009 og der må efterhånden være værktøjer/templates der kan hjælpe. Selv har jeg en basis forståelse af grafiskdesign html.

Nogen der kan hjælpe?

PFT

M
Avatar billede bitkid Nybegynder
19. november 2008 - 13:51 #1
Prøv at kigge på Wordpress, det kan mange af de ting du efterspørger: http://wordpress.org/
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
22. november 2008 - 14:31 #2
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. december 2008 - 10:51 #3
Joomla kan også bruges...
Men det tager et stykke tid at sætte sig ind i, og for at tilpasse en template vil det være godt at kunne kode.

Du kan få mere hjælp her: www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian