Avatar billede oersted-pedersen Nybegynder
24. november 2008 - 11:37 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Ændre sprog i XP's menuer?

Hej,

Er det muligt at ændre windows' engelsk-sprogede menuer til dansk og i så fald, hvor gør man det??

Pft.
Avatar billede impulze Nybegynder
24. november 2008 - 11:38 #1
Nej, du kan ikke skifte sprog for operativsystemet.
Hvis du vil have engelske menuer i Windows XP, skal du installere en engelsk version af Windows. Det gælder også andre sprog.
Avatar billede Jensen DK Novice
24. november 2008 - 12:40 #2
Hvis det er en XP MCP kan du downloade en sprogpakke (MUI)Til Dansk sprog.
Avatar billede oersted-pedersen Nybegynder
01. december 2008 - 10:50 #3
Hvad er en "MCP"? Og hvordan kan jeg se om den pågældende XP er en sådan?
Avatar billede Jensen DK Novice
01. december 2008 - 13:10 #4
Det er en XP Medie Center PC. findes kun i Engelsk udgave derfor kan der hentes sprogpakke til den.
Avatar billede oersted-pedersen Nybegynder
01. december 2008 - 14:25 #5
Ok. Tak for tilbagemeldingen fra jer begge. Hvis impulz også lige smider et svar, så kan I dele i porten.
Avatar billede impulze Nybegynder
09. december 2008 - 19:39 #6
Svar
Avatar billede Jensen DK Novice
10. december 2008 - 06:46 #7
Du kan se hvilken XP du har ved at klikke start, højre klik på denne computer, så egenskaber, nu kan du se hvad du har installeret.
Avatar billede Jensen DK Novice
01. januar 2009 - 08:02 #8
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar