Avatar billede applezine Nybegynder
01. december 2008 - 09:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

vbscript som tilføjer printer, tilslutter netdrev m.m

Hej. Er igang med at lave et script som laver følgende i nævnte rækkefølge:
1. Ændre computernavn (gerne via inputboks)
2. Ændre arbejdsgruppe (gerne via inputboks)
3. Slette alle installerede printere
4. Installere udvalgte netværksprintere (måske noget hvor man vælger fra en liste).
5. Tjekke om netværksdrev er tilsluttet (gerne via inputboks)
6. Tilslutte netværksdrev (måske huske sidste indtastning fra 5.)
7. Fejlstatus

Slette printer, tilføje dem igen og mappe netværksdrev har jeg prøvet at lave her:
http://rasmusbadstue.info/articles.php?article_id=6

Ændre computernavn og arbejdsgruppe har jeg her:
http://rasmusbadstue.info/articles.php?article_id=5

Så mit spørgsmål:
Er der en som kan hjælpe mig med at lave et fungerende script der kan ovenstående. Med eller uden hjælp fra ovenstående links ?

Ville gerne give mere end 200 hvis det var muligt.
Avatar billede applezine Nybegynder
02. december 2008 - 08:40 #1
Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe..
Avatar billede applezine Nybegynder
04. december 2008 - 08:23 #2
Hmm.. nej?