Avatar billede jochrisyogi Nybegynder
02. december 2008 - 21:24 Der er 1 kommentar

Kan ikke komme på nettet med min nye Asus Eee PC 900

Har ingen erfaring med linux,men har nu investeret i en Eee PC 900 til fruen.
Det ser ud til at være en brugbar maskine, men har problemer med WLAN. På min egen vista-laptop finder jeg blot det rette netværk, forbinder og angiver pasword, det er alt.
Linux er tydeligvis ikke så lige til.
Jeg finder det rette trådløse netværk, men så beder den om krypteringstype (WEP eller WPA), Tast (er det password den mener? det lader det ikke umiddelbart til) og nøgleindeks (0-4). Synes jeg har prøvet alt, men det eneste jeg opnår er at få netværket startet op men så når den er færdig med at tænke sig om står der bare "venter" og så sker der ikke mere.

Er der nogen, der kan skære ud i pap, hvad jeg kan gøre for at få WLAN til at virke på min Eee?
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2009 - 18:14 #1