Avatar billede azez Nybegynder
03. december 2008 - 23:19 Der er 8 kommentarer

Catastrophic failure

Hej folkens

Jeg får pludselig denne fejl når jeg forsøger at åbne min hjemmeside

Provider error '8000ffff'

Catastrophic failure

/Settings.asp, line 4

linien ser således ud:

Database.Open("Provider=Microoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source=" + Server.MapPath("/../db/data1.mdb"));

Jeg har søgt herinde, og er ik blevet klogere.. google "menneskets bedste ven" har heller ikke gjort meget for mig i denne sag.

HJÆÆÆÆLP
Avatar billede 4zaken Novice
03. december 2008 - 23:21 #1
Avatar billede 4zaken Novice
03. december 2008 - 23:22 #2
Kontakt din udbyder og spørg dem, jeg er RET sikker på den ligger i deres MDAC
Avatar billede azez Nybegynder
03. december 2008 - 23:22 #3
ok. har skrevet til dem, men får nok tidligst svar i morgen.
har ellers læst den side igennem
Avatar billede 4zaken Novice
03. december 2008 - 23:27 #4
Hvad er din side?
Er det ASP, er det en kæmpe stor side med database eller?
Du kan sådan set se alle løsningsmuligheder på den side, hvis det er dit ASP system der er kuk i
Avatar billede azez Nybegynder
03. december 2008 - 23:31 #5
de er asp serverside javascript, ik så stort projekt, og ja med en database. access.
Avatar billede terry Ekspert
04. december 2008 - 08:32 #6
Well if your connection string is as you show above then the problem is very likely the way you spell Microsoft (Microoft)!!!!!

Database.Open("Provider=Microoft.Jet.OLEDB
Avatar billede terry Ekspert
09. december 2008 - 18:09 #7
status azez?
Avatar billede terry Ekspert
07. januar 2009 - 19:34 #8
its easier to help with a bit of feedback