Avatar billede kimit Praktikant
04. december 2008 - 21:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Guide til udskiftning af bundkort på en bærbar HP

Jeg har en bærbar:
Model: HP Pavilion DV6014EA

og vil selv udskifte bundkortet. Er der nogen som har en guide til, hvordan jeg tilgår bundkortet. Og hvad jeg evt. skal være opmærksom på.

Har tidligere udskiftet bundkort på stationære med held. Men her vil jeg godt have nogle råd.
Avatar billede off-line Nybegynder
04. december 2008 - 21:41 #1
Et godt råd er, luk dine mange åbne spørgsmål!
Avatar billede kimit Praktikant
04. december 2008 - 22:04 #2
Det ville jeg også meget gerne. Men den eneste mulighed jeg har, trods rykker fra dem som giver svar er muligheden for at komme med en kommentar eller svar. Har du en løsning til det. Og derefter en løsning på mit spørgsmål ?
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2008 - 22:34 #3
Sådan, never give up, før eller siden får du svar på http://www.eksperten.dk/spm/424629
Avatar billede olebole Juniormester
04. december 2008 - 22:38 #4
<ole>

På 7 1/2 år burde det nu ellers nok kunne læres  ;o)
    http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
04. december 2008 - 22:39 #5
- og har du rykket uden svar indenfor rimelig tid, lægger du et selv og accepterer det  =)
Avatar billede off-line Nybegynder
04. december 2008 - 22:48 #6
Det er faktisk meget enkelt. Hvis man ikke får respons fra andre brugere i 14 dage
til 3 uger, så lægger man selv et svar som man accepterer og dermed lukker spørgsmålet
og hiver sine point hjem igen. Så kan man jo prøve igen, hvis man har lyst, og så er
det meget mere sandsynligt, at nogen vel se spørgsmålet. Som olebole skriver:" På 7 1/2 år burde det nu ellers nok kunne læres  ;o) og det kan der vist være noget om.
Avatar billede kimit Praktikant
04. december 2008 - 23:28 #7
gud - er tiden gået så hurtigt :-)
7 år - man ved noget... :-)

Jeg går igang med at svare, spørge og lukke...
men men men... venner... men i har talt og talt uden at sige noget, har jeg fundet et site med tonsvis af manualer til få penge. Og har downloadet det og fundet løsningen. Men jeg fik da løst, hvordan jeg lukker et spørgsmål fra eksperter. :-)
Avatar billede corleonedk Nybegynder
05. december 2008 - 15:17 #8
Ja og så ikke helt.Du mangler lige at acceptere dit eget svar.Først der er spørgsmålet lukket :)
Avatar billede off-line Nybegynder
05. december 2008 - 15:29 #9
Nå-ja, og så lige de 12 andre, så skulle den være der:)
Avatar billede kimit Praktikant
05. februar 2009 - 16:26 #10
tak