Avatar billede doodoo Novice
15. december 2008 - 12:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

WoWArmory pull out

Hey..

Nu har jeg google i flere uger - fundet 1000 forskellige script på hvordan man trækker XML data fra armory.wow-europe.com dog uden held.

Jeg ønsker at kunne trække data automatisk fra den side fra guilden: Saints of Chaos, server: Steamwheedle Cartel. Dvs. denne side:
http://armory.wow-europe.com/guild-info.xml?r=Steamwheedle+Cartel&n=Saints+of+Chaos&p=1

Samtlige char-navne og levels skal så sættes op i en tabel.
Nogle der har forstand på dette eller blot kan give mig et link til en side der forklarer det 100%?
Avatar billede 4zaken Novice
15. december 2008 - 12:57 #1
hvilke scripts har du forsøgt, for dengang jeg brugte mit liv på det der, virkede de 6 scripts fra google upåklageligt
(og jeg holder stadig min gamle guilds webpage :P)
Avatar billede doodoo Novice
15. december 2008 - 14:34 #2
Ville være spild af tid at linke alle dem der ikke virkede - hvis du kunne dele dit eller et du ved der virker - ville det være cool.
Avatar billede doodoo Novice
02. februar 2009 - 08:22 #3
lukker