Avatar billede johnroskilde Nybegynder
18. december 2008 - 08:52 Der er 4 kommentarer

Forsvundet drev i Vista 64!?

Hej
Jeg har installeret Windows Vista Home Premium 64 på min "gamle" PC, men opdager så at et af mine drev ikke kan ses i Stifinder eller Computer. Jeg har installeret Windows Vista Home Premium 64 fordi min nye PC har det og så tænkte jeg at det ville være bedst med det samme OS, når de skal "snakke" sammen (som heller ikke fungerer!) Men nu er det problemet med det forsvundne drev - er der mon nogen der ved, hvad der kan være galt? På forhånd tak.
Avatar billede goody-goody Nybegynder
18. december 2008 - 10:42 #1
Det kan være at vista ikke kan se drevet pga. noget med formateringen. Prøv at gå ind i administrative værktøjer og under computer administration og lokale drev burde du kunne se drevet i hvertfald. Så kan du evt bruge vista cd'en til at formatere drevet eller et andet program fx partition magic.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2008 - 16:42 #2
et vildt skud - har du servicepakken installeret.

m.v.h
Avatar billede johnroskilde Nybegynder
19. december 2008 - 08:37 #3
Hej
Tak for jeres svar. Jeg ved ikke hvorfor, i detaljer, men det kan åbenbart ikke lade sig gøre at installere Vista 64 på en "gammel" PC. Jeg har opgivet og har geninstalleret Xp.
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2008 - 08:42 #4