Avatar billede scaniav8 Nybegynder
20. december 2008 - 15:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vista crash ved Video play

Mit Vista crasher, til sidst til bluescreen når jeg afspiller en video i WHATEVER player jeg bruger?
Først begynder den med at smide små hvide pixel fejl over det hele på videoen, så genstarter skærmen 3 gange ca. og til sidst får jeg en bluescreen.

Hvad skyldtes dette? :(

Har aldrig haft problemet før nu
Avatar billede corleonedk Nybegynder
20. december 2008 - 18:20 #1
Prøv at opdatere driveren til kortet,husk at afinstallere den gamle i safemode.Husk også at stoppe evt antivirus program du køre,mens du installere driver.
Gør det samme med lydkortet mht driver.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. december 2008 - 19:47 #2
Hvad står der i BSOD når du får den?
Så præcist som muligt tak.
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
20. december 2008 - 19:55 #3
Sorry for det "sene" reply... men bestemte mig for efter et par timer uden svar at geninstallere vista....
Havde lidt problemer med en RAID driver, derfor jeg først svarer nu...
Tjekker lige video'er nu, og vender tilbage hurtigst muligt hvis det hjalp
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
21. december 2008 - 19:07 #4
ENDELIG kører computeren igen... og ja, nu fungere Video-klip igen, uden at noget crasher.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
21. december 2008 - 20:00 #5
Det var godt.Læg selv et svar og accepter det,du fandt jo selv løsningen.
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
29. december 2008 - 15:32 #6
I orden. :)