Avatar billede sexpac Nybegynder
24. december 2008 - 19:25 Der er 7 kommentarer

FTP link

Hej eksperter.

Hvorfor kan jeg ikke åbne FTP links. Når jeg prøver siger den bare "Internet Explorer kan ikke vise websiden."
Avatar billede nissen2630 Novice
24. december 2008 - 21:54 #1
Kan du give et eksempel på hvad der ikke virker
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2008 - 22:44 #2
Explorer er bare ikke ret god til FTP. Prøv at gå ind under funktioner > internetindstillinger > avanceret. Fjern fluebenet i "Brug passiv FTP...".

Alternativt kunne du installere et rigtigt FTP-program og bruge det. Det kunne FX være Filezilla.
http://filezilla-project.org/
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. december 2008 - 10:22 #3
Sandsynligvis ligger der noget i dit netværk (din router, f.eks.) der har en firewall funktion - som har lukket for FTP, port 21.
Avatar billede sexpac Nybegynder
28. december 2008 - 12:32 #4
Jeg undskylder det sene svar. Har ligget syg. jeg prøver lige det i har skrevet ned.
Avatar billede sexpac Nybegynder
28. december 2008 - 14:58 #5
nope, intet af det hjalp, den vil bare simpelthen ikke... Bare smid et svar så giver jeg point for jeres indlæg..
Avatar billede sexpac Nybegynder
28. december 2008 - 15:06 #6
palau - Kan ikke få programmet til at conecte dem alle men smid et svar. Det var da et fremskridt :)
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2008 - 22:57 #7
Nu ved jeg jo ikke, hvad det er for FTP-servere du har brug for at logge på. Men hvis du kan logge på nogle, så bør du også kunne logge på resten. Nogle servere kræver for eksempel en krypteret forbindelse, og det er noget du som bruger skal bede Filezilla om at oprette. Det er ikke kompliceret, det er bare et spørgsmål om at gøre det. Problemerne kan også skyldes noget med Active vs Passive forbindelser. Det kan du let selv eksperimentere med.

Jeg skal ikke have points. Skriv bare igen, hvis der er mere jeg kan gøre.