Avatar billede C:\> Juniormester
28. december 2008 - 22:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Konfiguration af iis vedr, Microsoft Visual Web Developer 2008

Jeg ligger og roder lidt med Microsoft Visual Web Developer 2008 Express Edition, men syntes ikke lige jeg kan få mit test-site til at funger når jeg ligger det på en server.

Jeg har uploadet sitet med Publish funktionen, og alle filerne ligger korrekt på serveren. Alligevel får jeg kun "Under Construction" når jeg åbner siden fra en browser. Hvis jeg tilgår siden direkte "http://www.mgr.dk/Default.aspx" får jeg følgende fejl:
Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

The resource cannot be found.
Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Requested Url: /Default.aspx

Der er installeret .net 1.1 + 2.0 på serveren.
Web service extentions er slået til for asp.net 1.1 og 2.0
Default.aspx er tilføjet under "Enable default content page" for domænet

Det er sandsynligvis nok noget elementært jeg har overset. jeg vil være meget taknemlig for lidt hjælp.

    Protected Sub Button1_Click(ByVal sender As Object, ByVal e As EventArgs) Handles Button1.Click
        Label1.Text = "Hej"
    End Sub
Avatar billede driis Nybegynder
28. december 2008 - 23:18 #1
Prøv at køre
aspnet_regiis -i

Fra Framework 2.0 folderen.
Avatar billede C:\> Juniormester
29. december 2008 - 21:38 #2
Jeg har prøvet at installer .NET med aspnet_regiis -i kommandoen, det blev installeret korrekt. Men det har ikke haft nogen effekt . Jeg genstartede osse lige serveren, for at være sikker.

Jeg har 3 webservere. Ingen af dem kan køre aspx koden.
Har du nogen ide eller hint til hvad der kan være galt.
Avatar billede C:\> Juniormester
24. marts 2009 - 22:43 #3
Lukker