Avatar billede flemming-s Nybegynder
01. januar 2009 - 10:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg oversat en site fra engelsk til dansk

Hvis man søger i google kan man ofte få oversat sitet fra engelsk til dansk ved at klikke på "oversæt denne side"
Hvis jeg via et link kommer direkte ind på en engelsksproget side hvordan får jeg så oversat det til dansk.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. januar 2009 - 10:44 #1
Kig på http://translate.google.com/translate_tools?hl=da
under "Få oversættelser med et enkelt klik på din browsers værktøjslinje"
Avatar billede leins Nybegynder
01. januar 2009 - 17:16 #2
Du søger bare på adressen i google og klikker på "oversæt denne side"
Avatar billede flemming-s Nybegynder
03. januar 2009 - 21:00 #3
erikjacobsen
Jeg vil gerne give dig point . Vil du lægge et svar op. Jeg takker !!!

Jeg trak "kanppen" dansk op på værktøjslinjen og når jeg så er på en engelssproget side får jeg den oversat til dansk, det er sku da smart :o)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. januar 2009 - 21:45 #4
Det er faktisk smart. Men oversættelsen er nu ikke altid synderlig smart.

Jeg samler slet ikke på point, tak.
Avatar billede flemming-s Nybegynder
03. januar 2009 - 22:36 #5
Ja oversættelsen kan være spicel men jeg synes nu det er relativt nemt derfra at forstå meningen med teksten.