Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2009 - 14:50 Der er 7 kommentarer

Kan Mac OS X kører på en alm. computer

Nok et dumt spørgsmål. Men kan Apples styresystem Mac OS X kun køre på Applecomputere eller kan det også installeres på en almindeling PC?
Avatar billede egonspock Seniormester
17. januar 2009 - 17:24 #2
heh, det kører da fint på min ganske almindelige iMac ;-)
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2009 - 17:31 #3
Jo - men har ikke lige råd til en iMac :-) Men tak for svarerne :-)
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
17. januar 2009 - 20:55 #4
bemærk dog at det ifølge apples licensbetingelser ikke er lovligt at installere Mac OS X på ikke-apple godkendt hardware.

./psycosoft-funware :)
Avatar billede casc Nybegynder
13. februar 2009 - 19:33 #5
Hej
Jeg faldt tilfældigvis over dette link, og synes det kunne være interessant at køre macosx på en intel pc. Jeg har en lenovo t61, og har fulgt de to ovenstående links, og mener selv jeg har fulgt opskrifterne på en succesfuld leopard-installation, men det virker ikke. Er det for sjov, eller er der alvor bag linkene. Jeg er stadig interesseret i at installere macos. er der nogen der kan hjælpe..
Avatar billede bok_slash Nybegynder
07. marts 2009 - 15:10 #6
Man kan som de andre siger Godt køre OSx på en "alm" computer... Det kræver Dog at ens hardware er supported.. Hvis i står og skal ud i OSx instalation vil jeg råde jer til at Anskaffe den nyeste Version af Ipc (Ipc 10.5.6) Da der er langt flere muligheder for valg af hardware under instalationen...

Har selv kørt med OS86 et godt stykke tid.. og fortryder ikke spor at jeg valgte det..

//bok_slash
Avatar billede aners Nybegynder
27. september 2009 - 16:07 #7
Køb nu bare en almindelig Mac :P