Avatar billede emiliexb Nybegynder
18. januar 2009 - 15:51 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Syntax fejl?

Hej eksperter.
Jeg er helt ny i MySql og Php. Jeg har downloadet et færdigt script, men når jeg prøver at åbne det siger den:
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'ORDER BY id DESC LIMIT 2' at line 1
Jeg har prøvet at logge ind på PhpMyAdmin, men det hele er ét rod synes jeg. Nogen der kan hjælpe mig, eller forklare hvad det betyder?

//Emilie
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
18. januar 2009 - 15:56 #1
Fejlen ligger i dit php script.. =)
Avatar billede emiliexb Nybegynder
18. januar 2009 - 15:58 #2
nmmhgOkay, mendfglffdflpdOKakfksfsfsfkgjfdklg

dgsss OKatOk
Avatar billede emiliexb Nybegynder
18. januar 2009 - 15:59 #3
Okay, men jeg har jo mange filer. Kan du sige hviketn det er i? OKay, men jeg har jo mange dele:

Data.phpOkaUps. Okay, men da det er et færdigt
Avatar billede emiliexb Nybegynder
18. januar 2009 - 16:01 #4
Undskyld. Kan ikke se hvad jeg skriver. Det jeg prøvede at spørge om var om du ved hvilken fil det er i.
Avatar billede arne_v Ekspert
18. januar 2009 - 16:05 #5
Det kan du vel se ??

Ellers soeg paa 'ORDER BY id DESC LIMIT 2' !
Avatar billede emiliexb Nybegynder
18. januar 2009 - 16:07 #6
Så bare tjekke alle filerne igennem i scriptet og ctrl+F eller hvad?
Avatar billede emiliexb Nybegynder
18. januar 2009 - 16:14 #7
??
Avatar billede emiliexb Nybegynder
18. januar 2009 - 16:51 #8
Skriv i Syntax fejl?! istedet!!!