Avatar billede swiatecki Novice
20. januar 2009 - 19:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Køb af 2.5*2.5 blæser

Hejsa

Jeg har en Thecus N1200 NAS-box og den spiller bare, men men men igår begyndte den at hyle og log filerne viste at "sys-fan" failed.
Ind og se til den, og ja blæseren kørte ikke.

Så derfor leder jeg efter et sted hvor man kan købe en ny blæser,
den er 25mm*25mm*10mm og den der er i nu er en

ADDA - AD0212LX-G56 (den minder om den model der hedder AD0212LX-G50)
Http://www.adda.com.tw/eng/download.php?name=AD2510&id=2

Det er 12V DC - 0.07A, 3pins connector

Håber i kender stedet

Nicholas Swiatecki
Avatar billede carstengp Nybegynder
20. januar 2009 - 19:16 #1
Avatar billede carstengp Nybegynder
20. januar 2009 - 19:17 #2
I øvrigt er det da en kanon ting, at den selv gør opmærksom på at blæseren ikke kører...
Avatar billede swiatecki Novice
20. januar 2009 - 20:13 #3
Ja det er lækkert.

Har du nogen erfaring med det firma?

Det virker ret anonymt
Avatar billede carstengp Nybegynder
20. januar 2009 - 20:53 #4
Jeg har købt komponenter der... som kom dagen efter.
Der står godt nok, at porto er 60,00 kr. men hvis du bestiller med girokort, betaler du kun de faktiske omkostninger for portoen. Og først efter du har fået varen.
Faktisk utroligt, at man kan få tingene før man betaler.
Jeg ved så ikke, om det kun gælder op til en vis beløbsgrænse.
Avatar billede carstengp Nybegynder
20. januar 2009 - 20:56 #5
nu så jeg lige, at det var 3-pins connector du skulle bruge.
Om det er det, ved jeg ikke lige, men du kan da ringe eller skrive til forhandleren.
Avatar billede swiatecki Novice
01. februar 2009 - 19:40 #6
Jeg har bestilt en for et par dage siden, jeg lukker når den dukker op :)
Avatar billede swiatecki Novice
16. februar 2009 - 23:36 #7
Smider du et svar ? :)
Avatar billede carstengp Nybegynder
17. februar 2009 - 01:27 #8
Fik du det du skulle bruge?