Avatar billede mc.lucifer Praktikant
27. januar 2009 - 18:05 Der er 5 kommentarer

Bærbar som router

Jeg leder efter et stykke software der gør at jeg med en bærbar med 2 trådløse netkort i kan fungere som router, altså at jeg med det ene kan fange min forbindelse, og repeate den med min computer hvor efter at de bærbare kan koble sig op trådløst til computeren, håber i forstå, software  skal helst være til windows

MC
Avatar billede locke Nybegynder
27. januar 2009 - 18:16 #1
Det er indbygget i Windows
og hedder internet connection sharing
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
27. januar 2009 - 18:20 #2
Det er korekt men ønsker ikke at bruge windows´ Ad-Hoc function, jeg vil gerne have windows´ lan side til at fungere som en egentlig router hvis dette er muligt
Avatar billede coderdk Praktikant
27. januar 2009 - 19:26 #3
Avatar billede coderdk Praktikant
27. januar 2009 - 19:26 #4
eller SmoothWall er muligvis bedre :)
http://www.smoothwall.org/
Avatar billede coderdk Praktikant
27. januar 2009 - 19:28 #5
Men det kan være at wireless er et problem - Er ikke 100% sikker - Har dog brugt begge med alm. netkort i små firmaer.