Avatar billede sylle Novice
28. januar 2009 - 12:54 Der er 2 kommentarer

Konvertere en mac font til pc?

Ja - overskriften siger vist det hele :-)
Er der nogen der ved om det er muligt at konvertere en mac font til pc og så fald hvordan?
Avatar billede falster Ekspert
28. januar 2009 - 13:21 #1
Acute har den her CrossFont, men jeg har aldrig prøvet den:

http://www.asy.com/
Avatar billede sylle Novice
28. januar 2009 - 13:36 #2
Hej Falster

Tak for dit svar - FontLab har også en converter der hedder TransType - kan se den Acute udbyder er langt billigere, men jeg vil meget gerne høre fra nogen der har prøvet det, og kan anbefale et produkt / måde til at konvertere fontene :-)