Avatar billede dr0zie Nybegynder
05. februar 2009 - 11:44 Der er 5 kommentarer

Findes der eksterne udbydere til IP-TV

Findes der eksterne udbydere der leverer IP-TV, ligesom både Telia, TDC og mange andre gør.
Men da jeg har Fullrate og er godt tilfreds med det ville jeg høre om der ikke findes nogle eksterne firmaer der KUN står for IP-TV istedet for man også skal have internet hos den pågældende udbyder.

Mvh.
Patrick
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2009 - 12:05 #1
FastTV.dk kan leverer, men du skal have min. en 10MBit ADSL
Avatar billede dr0zie Nybegynder
05. februar 2009 - 12:53 #2
Det kræver da man har fibernet hos enten Dong energy eller de andre fibernet udbyder.. Da jeg selv bor i københavn og i hus er vi ikke underlagt fibernet.
Har 20/2 derhjemme
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2009 - 15:06 #3
Hmm! DanskNet har åbenbart en aftale med dem, da de godt kan levere TV på en ADSL.

Men prøv at se denne her: www.streamtv.dk der skal man ikke have bredbånd hos dem, men de har ikke så mange kanaler
Avatar billede dr0zie Nybegynder
05. februar 2009 - 15:20 #4
Har jeg set på i forhold til prisen er de slet ikke konkurrance dygtige nok i forhold til Canal Digital som vi har på stående fod :)
Avatar billede dr0zie Nybegynder
02. marts 2009 - 21:15 #5
Andre?