Avatar billede dta Nybegynder
06. februar 2009 - 12:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sprog / Kultur / datoformater

Hvordan håndtere man lettest sprogversioner i forhold til datoformater og formview/gridview.

Problem: Formatet ligger i et format i databasen, og jeg mener ikke at formview/gridview håndtere automatisk konvertering mellem det datoformat man køre som culture og det format datoen er gemt i Databasen, og dermed får man "Værdien af parameter 'xxxxx' kan ikke konverteres fra 'System.String' til 'System.DateTime'" hvis der ikke er synergi mellem de 2 formater?

Setuppet er at man kan skift sprog/kultur så man både kan bruge det amerikanske, engelse og danske datoformat? Databasen forbliver den samme.
Avatar billede dta Nybegynder
06. februar 2009 - 14:01 #1
Nu har jeg været internette igenne igen og har fundet svaret. Problemet er hvis man ikke typecaster de update eller instert parameter man bruge.
Se følgende link http://www.webswapp.com/categories/ASPNET2/UpdateParameters/Default.aspx
Avatar billede dta Nybegynder
06. februar 2009 - 14:02 #2
Lukker spørgsmål