Avatar billede prodoc Nybegynder
19. februar 2009 - 09:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Webcam program der kan vise sidebyside video (doublewidescreen)...

Hej alle I dejlige mennesker,
på mit studie går jeg og leger lidt med ideen om at videofilme undervisningen (efter godkendelse fra underviseren). For at udfylde alle pædagogiske behov kunne jeg godt tænke mig et program som kunne gøre følgende to ting:
* Vise to inputs sidebyside (Computerskærm i den ene og webcam i den anden)
* Indspille lyd fra en lydenhed.

Jeg så at microsoft gjorde det på en messe sidste år hvor steve ballmer blev filmet på den ene side og hans præsentation var på den anden, som en slags dobbelwidescreen.

Det andet spørgsmål som mere eller mindre indgår i spørgsmålet er, om der er mulighed for at dette program kan streame denne video til et link på nettet, samt at gemme den færdige rå kopi til en fil, som kan downloades fra nettet?
Avatar billede prodoc Nybegynder
21. februar 2009 - 18:17 #1
Please er der slet ikke nogen der kender til sådan et program?
Avatar billede hs0003 Nybegynder
20. juni 2009 - 01:37 #2
Prøv Camtasia Studio 6

downloades her http://www.techsmith.com/download/camtasiatrial.asp

installer det og tryk registrer

som navn skriv: Team Z.W.T

og key/Serial:
JM2FB-XC2R3-U2PCW-FD4QV-3D65A eller
GKZGA-K9KD7-C8GQX-BA8SJ-FM2D8 eller
8LFCP-BDHCC-ZYHCT-299ZA-NR324 eller
Y54MF-8KUHQ-ZNCKH-C9ZFT-J32A2 en af dem burde virke

for at optage både skerm og webcam på samme tid, så start det op og tryk "Record the Screen" og der efter tryk "Camera"

og så record :)

undskyld hvis jeg har lavet nogle stave fejl men håber det hjælper xD
Avatar billede hs0003 Nybegynder
11. februar 2010 - 15:53 #3
glad for at jeg kunne hjælpe :)