Avatar billede Lejnemt Nybegynder
20. februar 2009 - 19:46 Der er 8 kommentarer

Hjælp

Jeg har talt og talt med alle mulige personer, og har nu fået denne her side anbefaldet, så her er jeg nu.
Jeg har en side der hedder www.lejnemt.dk jeg har selv lavet alt på frontpage 2003 men nu mangler jeg hjælp, en som kan lave den mere proff.
Jeg har bare ikke tænkt mig at betale milllliiiioooner kr for det, da jeg bare så må leve med det jeg har. jeg vil jo gerne betale , med de firma der er på markede vil bare sælge og sælge selv om jeg siger hvad det er jeg vil have og betale for, det er ligesom telefonbøger sælger. Så er her en person som vil se på min side, og kan han hjælpe mig, lidt og er han vilig til at lave det sådan at jeg selv fremover kan rette i den og selv lave nye ting ude jeg skal betale kr. for det skal han blot skrive til mig på gert@lejnemt.dk
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. februar 2009 - 20:04 #1
Frontpage i selv er pincipielt harmløs, men den opfordrer til det som din side bærer præg af:

1) Det fremgår ikke på forsiden, hvad sitet handler om.
2) Designet er meget gammeldags, "frontpage-agtigt", og virker bestemt ikke troværdigt i dag.
3) Man skal sldrig sætte blinkende billeder og tekster på en hjemmeside.

Find en anden webbutik, med simpelt design, og brug den som inspiration. Og overvej et skifte til en "rigtigt CMS"-system, der sikrer et ensartet design, i stedet for Frontpage.
Avatar billede Lejnemt Nybegynder
20. februar 2009 - 20:09 #2
Hvor finder jeg så en person som kan hjælpe mig med det, uden det koster millioner og hvilken programmer vil du anbefalde som en dum mand som i mig kan bruge.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. februar 2009 - 20:10 #3
Vent og se hvad der sker her. Jeg kan slet anbefale noget eller nogen ud fra dine oplysninger.
Avatar billede Lejnemt Nybegynder
20. februar 2009 - 20:24 #4
Der forstå jeg ikke dig helt rigtig, hvad skal jeg vente på og hvorfor kan du anbefalde noget og nogen ud fra mine oplysninger.
Jeg er på knæ nu, der er mange sælger som ringer til mig og siger at de få min side frem på side ET på google osv, men havd hjælper det, når jeg ikke selv er tilfreds med min side, HJÆLP:-0
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. februar 2009 - 20:28 #5
Jeg kan slet ikke anbefale noget eller nogen ud fra dine oplysninger. Jeg giver dig blot mine observationer og meninger.

Der kommer sikkert andre forbi dit spørgsmål med andre oplysninger.

Eksperten.dk er bare et frivilligt forum.
Avatar billede pernille2680 Nybegynder
23. februar 2009 - 11:11 #6
Hej!
Jeg kan godt hjælpe dig... uden det koster en million :o)
Jeg mailer til dig.
Pernille
Avatar billede friisdesign Nybegynder
24. februar 2009 - 22:38 #7
Jeg har sendt dig en mail :)

Mvh. Jacob Friis Pedersen
Avatar billede Koluda Nybegynder
18. april 2009 - 20:31 #8
Ellers tjek Wordpress ud.
Er nemt og hurtigt at gå til.