Avatar billede Dennis8660 Nybegynder
23. februar 2009 - 08:24 Der er 4 kommentarer

Problemer med visning i IE7

Hejsa allesammen.

Jeg er igang med at opbygge en ny side til vores firma, men er løbet ind i nogle problemer når at siden bliver vidst i Internet Explorer 7.0

Siden bliver vist perfekt i både firefox,chrome samt Internet Explorer 8 Beta'en.

Her er et screenshot så i kan se hvad jeg mener, http://img518.imageshack.us/img518/9277/ie7problem.jpg

Har i nogle ideeer om hvad det er som skaber problemet? Det som kører i baggrunden er en flash baseret billed rotator. Jeg er ikke sikker på om problemet ligger i noget CSS værk eller om det bare er en fejl i IE7.

På forhånd tak!
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
23. februar 2009 - 09:26 #1
Det er altså ikke nemt at hjælpe uden lidt kode. Er siden opbygget ved hjælp af CSS, eller hvordan?
Avatar billede Dennis8660 Nybegynder
23. februar 2009 - 09:59 #2
Den er opbygget i Joomla 1.5 Cms, og ja. den bruger CSS
Avatar billede vat69 Nybegynder
23. februar 2009 - 10:06 #3
Der skal nok noget kode til.
Men umiddelbart ligner det et layer <div> som ikke bliver positioneret rigtigt så teksten der er i <div> taget starter oven på billedet og ikke under.
Avatar billede Dennis8660 Nybegynder
23. februar 2009 - 10:13 #4
Jamen hvad for noget kode vil du gerne have fat i? Layout.css eller?