Avatar billede tida Juniormester
26. februar 2009 - 09:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dobbelt antal programknapper i proceslinien

Jeg har et problem med at XP pludselig viser mine programmer 2 gange nede i proceslinien indenfor hvert sit afsnit, jeg har forsøgt mig med at fjerne den ene uden succes...hvordan gør man det ?
Avatar billede gratis Nybegynder
26. februar 2009 - 09:55 #1
har du prøvet at genstarte maskinen ? for at se om det er en windows bøvs ;)
Avatar billede tida Juniormester
26. februar 2009 - 10:24 #2
Ja det har jeg....men men...her i mellem tiden forsøgte jeg mig med at klikken egenskaber ind på "klassisk visning" og vupti væk var fejlen....jeg kan nu ovenikøbet klikke klassisk visning fra igen og alt er fint. Så jeg trækker mit spørgsmål tilbage :-)