Avatar billede stoiss Nybegynder
09. marts 2009 - 14:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Aktivere gammel e-mail fra XP i vista

hejsa allesammen...

jeg sidder hos en vens mor og skal få hendes e-mail til at virke. hun brugte Outlook Express i Xp, men skal jo så bruge Windows mail nu.

hvordan får jeg sat hendes E-mail op?

MvH. W. :)
Avatar billede stoiss Nybegynder
09. marts 2009 - 14:39 #1
problemet er løst :)
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
09. marts 2009 - 15:15 #2
Husk evt. skrive hvad du gjorde for at løse det: Det kan hjælpe andre med samme problem.
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2009 - 21:35 #3
det var mig der var en klovn, en taste fejl lavede bøvl i det hele :) E-mail og password, så kørte det :)
Avatar billede hkprofil Forsker
10. marts 2009 - 15:04 #4
Er der evt. nogen der ved hvordan man gør det omvendt? altså fra Vista til XP?