Avatar billede daywalker123 Nybegynder
09. marts 2009 - 22:58 Der er 3 kommentarer

Videokonference

Hej

Jeg skal hjælpe med noget videokonference til nogle virksomheder.

Men findes der noget opensource software til formålet?

Eller skal man gå ud og betale formuer for det?
Avatar billede hearnz Nybegynder
09. marts 2009 - 23:03 #1
er på ingen måde ekspert på området. Men har du undersøgt mulighederne med skype? mener ganske bestemt man kan bruge det til konferencer.
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
09. marts 2009 - 23:45 #2
Vil gerne kunne køre det på ens egen server så der ikke sker noget performance tab og så det kan sikres :)
Avatar billede swiatecki Novice
10. marts 2009 - 00:11 #3
Det er godt nok ikke lokalt men jeg har hørt meget godt om http://www.dimdim.com/