Avatar billede kattemor Nybegynder
15. april 2009 - 10:42 Der er 6 kommentarer

har problemer med min mail

når jeg sender en mail til min svigerdatter i sverige kommer den retur for der står et ekstra navn bagved hendes mail jeg har et fejl nr 0x800ccc79 jeg hved ikke om i kan hjælpe med at løse problemet for mig tak for hjælpen

  venligst yrsa petersen
Avatar billede fusion-it Nybegynder
15. april 2009 - 10:55 #1
Hej katte mor

Er det kun når du sender til din svigerdatter? eller ved alle mails?

Hvis det kun er din svigerdatters  er det hendes mail som er problemet, kontakt hende og få hende til at undersøge hendes mailservere/udbydere.

Good luck
Avatar billede vejmand Juniormester
15. april 2009 - 10:58 #2
Hvorfor opretter du et nyt spørgsmål, når du ikke gider komme med feedback i dit oprindelige spørgsmål????
http://www.eksperten.dk/spm/871610
Avatar billede vejmand Juniormester
15. april 2009 - 11:01 #3
Som allerede skrevet i det oprindelige spørgsmål: Skriv hele fejlmeldingen ordret herind, så er det lidt lettere at hjælpe.......
Avatar billede bentzen92 Nybegynder
15. april 2009 - 13:44 #4
Tror mere fejlen er ved kattemor.
Kunne godt tyde på at hun ikke har indtastet den rigtige addresse / server til udgående post.
Avatar billede vejmand Juniormester
15. april 2009 - 15:53 #5
Ja, det kan være flere ting der er galt. Men det er lidt svært, når kattemor ikke selv vil bidrage....
Avatar billede bentzen92 Nybegynder
15. april 2009 - 21:14 #6
Ja meget.