Avatar billede m_bold Praktikant
24. april 2009 - 20:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Betalingsudbyder med globale løsninger

Hej.

Hvilke udbydere findes der af betalingsløsninger på det globale marked? Jeg har behov for en pålidelig udbyder, som kan håndtere internetbetalinger med stort set alle betalingskort. Jeg ved at Bibit vist nok er en af de store og anerkendte, men hvilke kan I anbefale?
Avatar billede CCodam Nybegynder
24. april 2009 - 22:24 #1
Der er jo også:

PayPal
Google Checkout
Avatar billede it-dk Nybegynder
24. april 2009 - 22:48 #2
Der er også worldpay. Danske kredit kort er det pt kun pbs som håndtere via danske betalingsgateways.
Avatar billede m_bold Praktikant
25. april 2009 - 09:26 #3
Ja, Bibit er vist en del af worldpay og tager de her betalingskort: http://www.bibit.com/content.php?page=payment&sub=accept

Jeg vil gerne vide, om der er nogen, der tager flere korttyper og evt. hvilke globale brands, der anvender udbyderen...
Avatar billede m_bold Praktikant
06. marts 2012 - 08:42 #4
Lukker