Avatar billede dadio Nybegynder
26. april 2009 - 14:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vista vs. XP

Har søgt på Eksperten efter svar på mit problem. Har købt ny laptop med (desværre) Vista på. Vil gerne køre i et lille netværk med min gamle lap med XP. Jeg kan se Vista fra XP, men ikke omvendt. Har bare ikke adgang til Vista. Det undrer mig at jeg kan se Vista i min workgroup, men jeg kan ikke pinge den!!! Jeg har samme brugerkonto til begge med password, har jeg set man skulle, og har delt c-drevet på begge maskiner. Jeg kører trådløst med en D-link router, og det virkede fint med min gamle pc, også XP. Jeg må sige, at jeg er ikke ret glad for Vista. Nogen gode ideer?
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2009 - 14:48 #1
Avatar billede dadio Nybegynder
26. april 2009 - 15:19 #2
Jeg har set din side, og er sikker på at jeg har gjort som beskrevet. Som jeg skrev kunne se jeg Vista på min XP, men ikke pinge den. Til gengæld kan jeg pinge XP fra Vista, men ikke se den.
Avatar billede dadio Nybegynder
25. februar 2012 - 12:09 #3
Lukket.