Avatar billede abrjonline Nybegynder
09. juni 2009 - 13:54 Der er 3 kommentarer

Nyhedsbrev med burg af kontakter fra access eller excel

Hej Eksperter
Jeg søger et nyhedsbrev system som bruger access da jeg har et kunde kartotek som ligger i dette format. Det må evt gerne trække oplysninger fra excel da jeg også har mange kontakter herfra. Jeg kan dog importere disse til access uden det store problem....

Ligger du inde med et system der kan dette så skriv gerne..

Jeg er ligeglad hvilket sprog det er lavet i, så om det er ASP eller PHP er mig ligevidt. Blot det kan sende et nyhedsbrev fra til kunderne i en access database.
Avatar billede tompoulsen Nybegynder
09. juni 2009 - 19:36 #1
Hvorfor ikke bare lave en brevfletning i Word med data fra Access og derefter sende brevet fra Word. Det er indbyggede guider i Word til netop denne funktionalitet. Søg på Brevfletning i Word.
Avatar billede abrjonline Nybegynder
09. juni 2009 - 20:39 #2
Men fungerer det ordenligt?
Og kan det laves fra en eksisterende datakilde?
Avatar billede tompoulsen Nybegynder
09. juni 2009 - 21:21 #3
Det fungerere helt fint, jeg har brugt det på job til at sende mail til ca 250 udvalgte brugere ud af ca. 14000 brugere og ja det virker med en eksisterende kilde.