Avatar billede goof78 Nybegynder
10. juni 2009 - 07:21 Der er 1 løsning

Toner i Epson c1100

Føler mig lidt dum, for opfatter(opfattede) mig som almen begavet i den her verden, men det må jeg tage til revurdering.

Jeg har købt mig en brugt Epson C1100 til en hittegodsauktion, og 2 af tonerne er ved at være tomme. Jeg ville så lige "ryste" dem, og se om det var fordi det havde samlet sig i den ene ende, men når jeg åbner dækslet til tonerne, er det kun den "cyan" der kommer frem, tager jeg den ud, kan jeg ikke umiddelbart komme til de andre farver.

Skal man i menuen vælge hvilken farve der skal være forrest når man åbner, eller er der en smart måde at komme til de andre?
Avatar billede goof78 Nybegynder
10. juni 2009 - 07:41 #1
http://esupport.epson-europe.com/ViewArticle.aspx?lng=da-DK&kbid=313180&data=tgU002FqCAQg2JDh7ZlozEek9mmtDiJo80FB&cl=1

Utroligt hvad en engelsk oversættelse på google kan gøre, så sorry for jeres tidsspilde.