Avatar billede buttersi Nybegynder
10. juni 2009 - 09:13 Der er 3 kommentarer

feedback på mit design

Hej folkens,

Jeg har arbejdet på et design til en video side, kunne godt tænke mig at høre nogle meninger om det.

http://pokervidz.com/videopress/index.html

På forhånd tak :)
Avatar billede mc_fly Nybegynder
10. juni 2009 - 09:36 #1
Ret fint layout.

Din tekst i bunden er for svær at læse. Dens farve minder for meget om baggrundsfarven.
Avatar billede nima Nybegynder
21. august 2009 - 12:11 #2
Super fint layout.

Ser nydeligt og lækkert ud!
Mht. brugervenligheden, vil jeg mene at der nok skal være et synligt søgefelt på forsiden, hvilket nok vil være et vigtigt element for en videoside.

Jeg er enig med mc_fly om at teksten i bunden er for svær at læse. Lav evt. en mere mørkere blå farve mht. teksten.
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
21. august 2009 - 12:33 #3
Som der er sagt er et hurtigt tilgængeligt søgefelt på forsiden vel næsten et must på sådan en side.

Jeg er også enig i at bunden lige skal ændres lidt med hensyn til teksten. På en måde kan jeg ellers godt lide, at den ikke er så fremtrædende.

Meget mere er der vel ikke at sige. Det ser meget godt ud, og er overskueligt.