Avatar billede or.han Nybegynder
13. juni 2009 - 15:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søger multifunktionsprinter (print/scan/kopi)

Hej

Jeg synes altid det er svært at finde en god printer, og indtil videre har jeg ikke haft så meget held med det. Jeg har tidligere haft to printere, som kun holdt i en begrænset periode, og som bare generelt var dårlige. Nu vil jeg derfor spørge jer herinde.

Jeg søger en multifunktionsprinter, altså en som printer, scanner og kopier. En af mine venner har nu i flere år haft en HP PSC 2170, og den er faktisk ret god. Den bruger ikke blækket for hurtigt, blækket er ikke for dyrt, print af dokumenter bliver altid gode, hastigheden er okay og den scanner også fint. Det er noget der minder om den, som jeg søger.

Det vigtigste er:
- God til at printe dokumenter (mest tekst, med mindre billeder)
- God printhastighed
- Ikke for dyr blæk, og helst sort og farve blækpatron adskilt
- Kopi og scan er ikke det vigtigste, men det skal også virke nogenlunde :)

Max. pris er 1000 kr.

Mvh.
Orhan
Avatar billede or.han Nybegynder
13. juni 2009 - 15:40 #1
Nu siger jeg max. pris er 1000 kr, men det vil egentlig være bedst hvis prisen lå omkring 700-800 kr :)
Avatar billede coderdk Praktikant
13. juni 2009 - 16:01 #2
Avatar billede coderdk Praktikant
13. juni 2009 - 16:03 #3
Eller den mindre MX310 eller MX300
Avatar billede or.han Nybegynder
14. juni 2009 - 19:03 #4
Den har ikke fået så gode anmeldelser...

Jeg har kigget på en Brother-printer. Hvordan er en Brother DCP 585CW?
Prisen er rimelig og den er tradløs.
Avatar billede or.han Nybegynder
15. juni 2009 - 15:36 #5
Lukker