Avatar billede frk-eventyr Nybegynder
14. juni 2009 - 16:43 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Hvad koster er hjemmeside

Hej Eksperter.

Hvad koster en professionel hjemmeside ca.?

Hjemmesiden er for et overnatningssted og skal indeholde følgende informationer:

Pris
Faciliteter
Billedgalleri
Beskrivelse af området
Informationer for lejrskoler
Aktivitet sprogram
Katalogbestilling
Nyhedsbreve.

Siden skal være på tilgængelig på dansk, engels og tysk.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede frk-eventyr Nybegynder
14. juni 2009 - 16:47 #1
Trykfejl..Der skal naturligvis stå: "Hvad koster EN hjemmeside:)"
Avatar billede mall Nybegynder
14. juni 2009 - 16:56 #2
Det er jo forskelligt fra firma til firma.. Eller person til person. Du kan få en freelancer til at lave det.. Eller kontakte et et firma, f.eks. Scandiaweb..

Hvis du vil have en freelancer kan du evt gå ind på flexer.dk og oprette en opgaver derinde :)
Avatar billede Asmi Nybegynder
14. juni 2009 - 16:58 #3
Prisen for en hjemmeside er megt individuel alt afhængig af hvad du aftaler med dem som skal lave den for dig.

Det fungerer i dag sådan så du både kan betale en timepris, eller få et samlet tilbud for at få lavet en hjemmeside. Danaweb er en virksomhed som jeg har brugt, og der har jeg været meget tilfreds.

-----
Asger Mikkelsen
IT-support til private og mindre virksomheder
200 kr. pr. time
support@asgermikkelsen.dk
Avatar billede e-block Juniormester
14. juni 2009 - 17:02 #4
du kan også oprette et spørgsmål under "opgaver" her på siden. Men husk, hvis det er et kommercielt site, du ønsker, kommer det helt sikkert til at koste.

..og hvad koster en hjemmeside? Som mall skriver, kommer det an på firma / person der skal udføre opgaven. Du kan sikkert få et site fra priser på nogle få 1000, og op, afhængig af hvad dit site skal kunne, og hvad det skal fortælle.
Avatar billede frk-eventyr Nybegynder
14. juni 2009 - 17:12 #5
Hej igen

Tak for jeres hurtige svar.

Jeg har ikke brug for et konkret tilbud, men blot en estimeret pris, da oplysningerene skal bruges i forbindelse med min bacheloreksamen i turisme.

Snakker vi 10.000 eller 100.000 kr???
Avatar billede stone Forsker
14. juni 2009 - 17:14 #6
personligt tager jeg 1000,- for hovedsiden og 500 for efterfølgende side. Det er straks sværere når siden skal være i 3 sprog men det må man forhandle sig til.
Avatar billede stone Forsker
14. juni 2009 - 17:16 #7
For lige at sætte pris på din forespørgsel:

Avatar billede tobbersecondary Nybegynder
14. juni 2009 - 17:58 #8
Hej

Jeg skriver fra webbureauet Pixelmade ApS. Vi udfører webopgaver af mange slags.
Jeg skal kende opgavespecifikationerne mere indgående end du har beskrevet dem i dit indlæg for at kunne vurdere opgaven prismæssigt.

Du er velkommen til at læse mere om os på adressen:

http://pixelmade.dk/

Med venlig hilsen
Torben Colding
Avatar billede Himbear Nybegynder
14. juni 2009 - 18:27 #9
Jeg vil gerne give dig et tilbud på en ny hjemmeside. Eventuelt med Joomla CMS, så I nemmere kan opdatere og administrere de tre sprog.

Er du interesseret i det, så skriv til mig på mail@tinocordes.dk og kig på min hjemmeside på www.tinocordes.dk

Med venlig hilsen
Tino Cordes
Avatar billede Freewebsite Nybegynder
28. december 2010 - 19:32 #10
Du kan lave en gratis hjemmeside på http://www.freewebsite-service.com uden den behøver at koste noget. Det er uden begræsninger og reklamefri.
Du kan selv nemt, lave en pæn og professionel hjemmeside, uden specielle programmeringsevner.

Hvor vidt du kan lave en hjemmeside der opfylder alle dine krav er svært at sige, ud fra ovenstående oplysninger.En rigtig dyr og skræddersyet hjemmeside, vil måske være bedre, men så koster det til gengæld også mange tusinde kroner som du kan læse.