Avatar billede landhj Nybegynder
26. juni 2009 - 23:03 Der er 9 kommentarer

hakker når man ser videoklip på nettet

Hvad kan jeg gøre for at undgå pc'en hakker når jeg ser videoklip??
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2009 - 23:43 #1
Hmm...
Har problemet altid været der, eller et det lige begyndt at komme?
Hvis det er et nyt problem kan du prøve at checke for vira og rense computeren indvendigt.

Ellers må du nok anskaffe dig en ny computer :-(
Jeg håber at en flink sjæl vil lægge en vejledning i rensning af computer. (Den med CC-cleaner, malwarebytes osv.)

--
Er på ferie de næste to uger.
Avatar billede landhj Nybegynder
26. juni 2009 - 23:52 #2
Det er en ny pc. Det er godt nok en Medion og jeg har tjekket med ccleaner, avg og anti spywareog der er ikke noget , men det er ligesom den kører langsomt når man ser videoklip på nettet. Pc'en kører med vista
Avatar billede justrace Novice
27. juni 2009 - 20:28 #3
Hvilken internetforbindelse har du?
Avatar billede justrace Novice
27. juni 2009 - 20:29 #4
Og så er det altså ikke en undskyldning at det er en Medion, det er faktisk ret gode maskiner. :)
Avatar billede landhj Nybegynder
28. juni 2009 - 13:22 #5
Det er  en 6 Mbit forbindelse
Avatar billede justrace Novice
28. juni 2009 - 13:39 #6
Prøv at slå antivirus fra, og se om det hjælper.

Prøv også at kigge ind hos medion efter en nyere driver til grafikkortet.
Avatar billede landhj Nybegynder
01. juli 2009 - 17:12 #7
Jeg har opdateret driver,tror jeg , hvordan kan man se det??Jeg har sat en dvd film i pc'en og den afspiller  den fint uden hakkeri, det er kun når jeg ser filmklip fra nettet den hakker.Har sat kabel på for at se om det var det trådløse der spillede den et puds, det var det samme hakkeri. Kørte en hastigheds test med antivirus og et filmklip kørende og testen sagde 10,97  Mbit/0,47 Mbit, hvordan kan det være når jeg betaler for 6 Mbit/384 kbit ??
Avatar billede justrace Novice
01. juli 2009 - 17:27 #8
En hastighedstest, og streame video er ikke helt at sammenligne, da det ikke skal gennem et virustjek.

Hvis det er tdc er det sikkert en fejl, men det behøver du jo ikke fortælle dem, da det er til din fordel. :)
Avatar billede landhj Nybegynder
17. august 2009 - 18:31 #9
Hejsa, så er jeg tilbage fra ferie, derfor er jeg først på nu.
Jeg har stadig problemer med at se filmklip fra nettet .Hakkeri og stop i filmklippet mens den opdatere filmen i bufferen. Hjælp , hvad gør jeg