Avatar billede clauspou Novice
28. juni 2009 - 21:28 Der er 1 kommentar

Scanning fra HP 2840

Hej. Jeg får følgende fejlmeddelelse, når jeg forsøger at scanne fra HP 2840. Nogen gode råd om, hvad der kan afhjælpe problemet?

"Den anmodede funktion kan ikke udføres, da et andet program allerede har kontrol over enheden. Hvis programmet bruger enheden, skal du gemme dit arbejde, lukke programmet og prøve igen"

Det skal siges, at jeg ikke har nogle programmer åbne, der bruger printeren, men det er måske noget helt andet.

Claus P.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. oktober 2009 - 13:06 #1
Der er to ting jeg kan komme i tanker om:

1. Du har installeret 2x drivere (incl. serviceprogrammer) til maskinen. I så fald skal du afinstallere alle HP  printer/scannerprogrammer fra din PC, og installere forfra.

2. Du har problemer med din firewall. I så fald skal du hos HP finde ud af, hvad der skal åbnes for - og så åbne for det i din firewall.