Avatar billede vhanspige Nybegynder
02. juli 2009 - 15:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjælp til HTML og CSS koder

hejsa

skal bruge noget hjælp til at få lavet nogen koder til et design jeg selv har lavet. ved ikke om det er muligt, men det er til en point site.

skriv til min mail for at se billeder af min design. :)
haugaard_125@hotmail.com

mvh Ina
Avatar billede computerlab Nybegynder
12. juli 2009 - 08:50 #1
Skal du bare have lavet nogen koder, eller skal du have lavet hele systemet til hjemmesiden?
Avatar billede vhanspige Nybegynder
15. juli 2009 - 15:05 #2
jeg skal bare have lavet koderne til designet altså HTML og CSS. Ikke nogen PHP koder.
Avatar billede computerlab Nybegynder
18. juli 2009 - 09:58 #3
Jeg kigger gerne på opgaven, hvis du da ikke har fået løst den?
Jeg sender dig en mail, så kan jeg se designet og give dig et tilbud på opgaven.

Mvh
Brian
Avatar billede vhanspige Nybegynder
24. juli 2009 - 17:51 #4
er færdig
Avatar billede computerlab Nybegynder
24. juli 2009 - 18:44 #5
Godt at høre!