Avatar billede vhanspige Nybegynder
02. juli 2009 - 17:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

point site

hejsa.
Jeg har et design, men ved ikke om man kan lave koder til så det bliver rigtige knapper man kan tykke på. Så siden bliver bygget ordentlig op. Koderne er HTML og CSS.
Hvis du vil se designet og vil hjælpe lidt så skriv til mig her også kan du få min mail.

mvh Ina
Avatar billede nissen2630 Novice
02. juli 2009 - 17:41 #1
Hmmm... Benjamin..Fortsæt nu det gamle spørgsmål du er igang med :-)
Avatar billede nissen2630 Novice
02. juli 2009 - 17:45 #2
Ups var vist lidt hurtig...Sorry
Avatar billede vhanspige Nybegynder
02. juli 2009 - 17:48 #3
undskyld tror du jeg er benjamin?
Nu har jeg lukket det så det var måske ikke så smart og sige at
jeg skulle "flytte" det!
Avatar billede e-block Juniormester
02. juli 2009 - 18:38 #4
Hej

Jeg vil gerne tage et kig på filen, inden jeg tager opgaven.

kontakt mig på paw_jeppesen@varmpost.com (oversæt varmpost).

kig evt. på min hjemmeside, hvor i kan se nogle af mine tidligere opgaver.

Vh

Paw J
Avatar billede vhanspige Nybegynder
05. juli 2009 - 13:21 #5
Hej Paw.
hvad er din email helt præcis?
og hvad er din hjemmeside?

mvh Ina
Avatar billede e-block Juniormester
05. juli 2009 - 13:59 #6
Hej Ina

Du kan kontakte mig via min hjemmeside; så skal jeg nok skrive tilbage, med en e-mail, du kan svare mig på.
(er ikke meget for at lægge min mail-adresse her pga. spam mm..)

vh

Paw J
Avatar billede vhanspige Nybegynder
05. juli 2009 - 16:58 #7
Har skrevet nu.
Avatar billede vhanspige Nybegynder
24. juli 2009 - 17:50 #8
er færdig