Avatar billede kiromuri Nybegynder
08. juli 2009 - 22:39 Der er 5 kommentarer

problemer med lyd driver til en hp pavilion dv6810eo

jeg kan ikke få min lyd til at virke på min hp efter jeg installerede xp istedet for vista og vil gerne vide om der er nogen der har et svar på hva jeg skal gøre
Avatar billede fusion-it Nybegynder
08. juli 2009 - 22:47 #1
Hvis du uddyber lidt nærmere hvad du har prøvet hvad fejl du evt får! tror jeg du får mere hjælp :)
Avatar billede kiromuri Nybegynder
08. juli 2009 - 23:21 #2
ja okay altså problemet er at jeg ikk kan finde driveren til min pc på nettet endnu så har ikk rigtig kunne få nogle problemer andre end det
Avatar billede Nisc Mester
09. juli 2009 - 05:32 #3
Hvis dit lydkort er Realtek er der en mulighed for at det virker hvis du finder på hp.dk en laptop med samme lydkort som kører med  XP , eller har gjort det. Ikke alle lab's er mulige at downgrade. Som alternativ kan du prøve at installere Windows 7
Det har ikke alle Vistas mangler og kan køre XP programmer
Avatar billede fusion-it Nybegynder
09. juli 2009 - 09:40 #4
Avatar billede Nisc Mester
09. juli 2009 - 14:17 #5
her kan du få hjælp af skrappe folk!
Du kan også prøve at lave lidt om på modelnavnet  dv6000 dv 6800  eller lignende

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Home.jsp?lang=en&cc=us&refresh=true