Avatar billede o-zone Nybegynder
14. juli 2009 - 12:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Filmvisning i fullscreen fra standard flashelement?

Hej med jer.

Er der nogen derude som kender til et godt (helst gratis) standard flash element der kan afspille video filer (flv) med mulighed for at blæse filmen op i fullscreen.

Jeg plejer at bruge Dreamweavers standard element til filmvisning, og det ser godt ud og virker perfekt, men mangler muligheden for at forstørre visningen op i fullscreen. :(

Den skal helst kunne alt det som Dreamweavers afspiller kan (afspille, progressbar, volume, pause etc.) men bare også kunne gå i fullscreen. Og det gør ikke spor hvis det ser lækkert ud. :)

/O-zone
Avatar billede hmanback Nybegynder
14. juli 2009 - 13:02 #1
http://www.longtailvideo.com/players/jw-flv-player/

http://flowplayer.org/

er et par stykker, jw-flv-player har nogle licensbetinglelser.
Avatar billede o-zone Nybegynder
14. juli 2009 - 15:15 #2
Jeg går vist for commercial versionen af flowplayer! :) Den er da helt enormt velproduceret og top let at bruge :D

Tak for linket!