Avatar billede need4speed Nybegynder
28. juli 2009 - 13:42 Der er 3 kommentarer

google har taget min penge! hvordan kontakter jeg dem?

Jeg prøvede at oprette en google adwords konto og ville overføre 2000 kr. første gang fik jeg fejl, så jeg prøvede engang mere og fik samme fejlbesked med mit visa kort.

Nu så jeg tilfældigvis at google havde trukket 4000 kr. i alt. jeg har prøvet at logge ind på min google adwords konto for at se, hvad pengene var gået til.

Men ud fra statistikken er der intet sket.

Spørgsmålet er hvordan kommer jeg i kontakt med google. Det må meget gerne være telefonisk men det er jo umuligt at finde et telefon nr. til dem :(

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede mrgumble Nybegynder
28. juli 2009 - 14:25 #2
Hvordan har du overført pengene? Via netbank eller med Visa-kort?
I begge tilfælde skal du kontakte din bank, men på forskellige måder.
Hvis du har foretaget en kontooverførelse, kan der gå et par dage før pengene er registreret hos Google.
Hvis du har betalt med Visa-kort, kan du muligvis bede din bank tilbageføre beløbet. Så kommer Google af sig selv. ;)
Avatar billede need4speed Nybegynder
29. juli 2009 - 23:06 #3
Yep jeg har betalt med VISA så må jeg få fat i banken, synes virkelig det er dårlig service/arrogant at de ikke har et telefon nr. til deres betalingsydelser.

Har fundet adressen på google danmark, men der står intet nr.

Jeg havde allerede kontaktet dem via linket djeclemen men aner ikke hvornår de reagere på e-mailen for mig er 4000 kr. rimelig meget.