Avatar billede SlySlasher Nybegynder
31. juli 2009 - 23:47 Der er 3 kommentarer

Sony Vegas 9.0 Problem med VOB Filer

Hej :P

Jeg har et problem med mit Sony Vegas 9.0 med at få VOB filer ind i det. Når jeg trækker filen ind kommer Lyden kun men ikke Selve videoen. Hvad kan jeg gøre så video vises og ja har prøvt a Convert filen det bliver bare dårlig kvalitet og har også brugt www.zamzar.com
Avatar billede hyber1z0r Nybegynder
01. august 2009 - 01:34 #1
1. Vær sikker på du har slået "Skjul filtypenavne for kendte filer" FRA! Så du kan se fil extension fx: video_ts.vob !
Det eneste du skal gøre er at ømdøbe fra vob til avi. Så simpelt er det! (: Virker i mit vegas 7

2. Hvad skal du med en VOB fil i vegas? VOB er for det meste DVD'er, og hvis du gerne vil lave den om til avi, så foreslår jeg: AutoGK. Rigtig let, med guide, - Den rammer de 700 mb, eller 1400, eller du kan selv vælge kvalitet i %.
Avatar billede SlySlasher Nybegynder
01. august 2009 - 02:14 #2
Prøver lige

2, Fordi min computer ikke kan finde mit USB stik ( Oprettede et spørgsmål her: http://www.eksperten.dk/spm/882332  ) og så virker internette ikke mere men har ik rigtigt fået svar på hvordan jeg får det tilbage ( Her: http://www.eksperten.dk/spm/876786  )
Avatar billede SlySlasher Nybegynder
01. august 2009 - 07:37 #3
hmm det var lidt spil a Point for det kun Sony Vegas 7 og 8 der kan modtage VOB filer men vil gerne give point anyways