Avatar billede Schultz Nybegynder
05. august 2009 - 22:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udtrække data i Excel

Har lavet en lille kassekladde til vores lokale klub.
Fra kassekladden udtrækkes navne der har indbetalt på konto 100 der er kontingent. Så her gang der indbetales her kommer navnet frem, ellers kommer der f.eks. et ettal. Nu får jeg en lang liste med en masse felter med et ettal mellem hver gang der er indbetalt på konto 100.
Hvordan får jeg skippet de tomm felter, så navnene står under hinanden uden de tomme felter?
Ikke noget med programmering, det dur jeg ikke til, det må da kunne gøres med en simpel formel.
Avatar billede Schultz Nybegynder
05. august 2009 - 22:08 #1
Ps. Det er Excel 2000/Open Office
Avatar billede Schultz Nybegynder
18. august 2009 - 01:19 #2
Ingen respons efter 14 dage, troede ellers der var mange eksperter her :-)
Det jeg ønsker, er bare en ny kolonne hvor ettallerne er fjernet, så navnene står under hinanden
Avatar billede Schultz Nybegynder
20. august 2009 - 02:20 #3
Så lukker jeg da bare spørgsmålet.
Tak for hjælpen :-((