Avatar billede mguldb Nybegynder
17. august 2009 - 11:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PS3 Media Server hakker

Hej.

Jeg har lidt problemer når jeg vil se film fra min Mac via. min PS3. Jeg bruger programmet PS3 Media Server, men filmene begynder ret hurtigt at hakke, nogen gange efter allerede 5 min. Ser man i programmet er bufferen ikke i bund når filmene begynder at hakke. Jeg bruger en Airport express til trådløst netværk, kan være for svagt?

Nogen som kan hjælpe?
Avatar billede Blandy Praktikant
20. august 2009 - 10:42 #1
Hvis du endelig skal streame din film via ps3, skal du kører det via kable. Der er for meget tab via det trådløse netværk til at kunne streame så store filer. Har selv forsøgt mig med det på min stationære pc. Det skal være via krydskable.

Men desuden skal din pc være decodern, og hvis din computer ikke er stærk nok, så kommer der hakker i filmen. Men selvfølgelig også hvis du streamer via et trådløst netværk.

Men evt kan du købe en mediastreamer til 600 kr fra western digital, hvor du kan tilslutte din ekstern HDD, så decoder streamern for dig, og kan tage stortset alle filformater, fra film til musik og billeder.

Det kører for mig uden hakker overhovedet, og kan endda kører i fuld HD.
Avatar billede mguldb Nybegynder
20. august 2009 - 11:07 #2
Kan sådan en mediastreamer også tilsluttes en PS3? Vil gerne kører mine film over min PS3, da min mac ikke har nogen HDMI udgang, så billedet er væsentligt pænere når jeg kører filmene gennem min PS3.
Avatar billede Blandy Praktikant
20. august 2009 - 11:16 #3
Den mediastreamer fra western digital kører via USB 2.0 men det er rigeligt for at overfører billederne i pæn kvalitet. Og PS3 har USB-indgang, så det skulle gerne fungere i olie;)
Avatar billede Blandy Praktikant
20. august 2009 - 11:17 #4