Avatar billede mguldb Nybegynder
17. august 2009 - 11:51 Der er 1 kommentar

Bro mellem Airport express og Linksys router

Hej

Jeg har netop købt en Airport Express, da jeg gerne ville kunne streame musik trådløst fra min mac via. anlægget. Det virker også fint hvis jeg kun bruger Airport Express, men vil jeg også have min linksys på, så kan jeg ikke være på nettet samtidig med at jeg hører musik. Da nettet åbenbart går gennem linksysen, og musikken gennem airport, og jeg kan ikke få dem koblet sammen, så jeg skal skifte netværk, når jeg skal det ene eller det andet.

Håber I forstår problemet :)
Avatar billede oleoleo1 Nybegynder
28. september 2009 - 17:01 #1
Du kan sætte airporten i linksys'en, og (kan ikke huske hvad det hedder i Airport setup'et), men så kan du bruge Airporten som en slags switch som bare videre distribuerer IP'er fra Linksys'en. Jeg har selv haft det sat sådan op en gang.