Avatar billede mozillaa Nybegynder
25. august 2009 - 00:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme på TPB på nogen måde!

Hmm..

Som overskriften kan jeg ikke komme ind på TPB,
Har før bare brugt thejesperbay.dk og han hjælp eller Proxy for at komme ind, nu nu virker hverken det ene eller der andet!

Det der sker:

Når jeg Fx. prøver at komme ind på thejesperbay.dk tænker den i ca. 60 sek, hvor den efter skriver.
"Internet Explorer kan ikke vise websiden"
så nu kan jeg kun bruge Proxy for at komme ind på TPB, okay.

Hvad der så sker når jeg bruger en proxy fx. "www.hidemyass.com"
skriver den bare det samme som med thejesperbay.dk, at den ikke kunne finde siden :/.. mystisk! har prøvet andre Proxys genveje. ingen held endnu!.

Kan det passe at TDC som jeg bruger, har gjort noget vildt for at lukke af for både TJB og TPB gennem alt ?
hjælp hvis nogen kan.. :)

Mvh MoZz
Avatar billede kjaergaardanders Nybegynder
25. august 2009 - 00:57 #1
piratebay må være nede, bruger fiberflex.dk som internet udbyder, og der har aldrig været blokkeret for piratebay hos dem, så den må være nede.
Avatar billede mozillaa Nybegynder
25. august 2009 - 00:59 #2
kæft hvor lol.. kan det virkelig passe at jeg i 2 dage har ramt lige hvor de opdatere :D OMG -.- jesus unlucky me :D

sådan er det når man ikke lige få kigget der ind på andre tidspunkter ;D
Avatar billede kjaergaardanders Nybegynder
25. august 2009 - 01:02 #3
kan det ikke havde noget med det, opkøb der måske er i gang af piratebay, nogle der hedder Global Gaming Factory X (GGF) skulle måske overtage den

http://newz.dk/opkoeb-af-the-pirate-bay-ser-mere-og-mere-usandsynligt-ud#new
Avatar billede mozillaa Nybegynder
25. august 2009 - 01:09 #4
Måske.. :)

Men håber det bare er en opdate :) hvis siden er oppe inden kl 12:00 i morgen middag, får du points, og hvis ikke.. må du hjælpe mig :D
Avatar billede Jhja Seniormester
25. august 2009 - 02:16 #5
Avatar billede Six Nybegynder
25. august 2009 - 06:19 #6
TPB har været nede mange dage efterhånden. Jeg tror ikke den kommer op igen, før der er afklaring på hvad der skal ske med sitet :)

En anden gang, kan du teste om det er dig den er gal med eller om siden rent faktisk er nede på denne smarte måde:

http://downforeveryoneorjustme.com/thepiratebay.org
Avatar billede Regta500 Praktikant
25. august 2009 - 09:54 #7
TPB fik cuted forbindelsen til deres sever pr court order men de skulle være oppe igen på nye/ny ip igen
Avatar billede pugstyle Nybegynder
27. august 2009 - 18:59 #8
du skal sætte din router op til open dns

sæt den op til dns primær 208.67.222.222
                sekundær 208.67.222.222

det virker for mig
evt kig på opendns.com

Har lige hentet noget der fra idag.