Avatar billede Sadowski Nybegynder
28. august 2009 - 18:06 Der er 8 kommentarer

Vinduet bliver mindre

Det synlige felt på min browser bliver mindre for hver gang man skifter side. Det bliver næsten normal størrelse efter minimering/maksimering men bliver så mindre og mindre igen. Hvad er galt?
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2009 - 00:59 #1
Lyder som en joke

Skift browser og rens din PC
Avatar billede Stenhugger Nybegynder
29. august 2009 - 18:04 #2
Jeg oplever det samme. Først på min stationære PC ( Vista 64 bit)for 4 - 6 uger siden, så på den anden stationære (XP) for ca 2 uger siden og idag på den ene laptop (Vista 32 bit). Nu har vi kun en laptop, som det ikke gør det på.
Er der nogen som har en løsning?
Avatar billede Stenhugger Nybegynder
29. august 2009 - 18:12 #3
Jeg har netop set at Zimmer30 rapporterer det samme problem. Det er meget irriterende, for nogle gange er siden helt forsvundet før man får afsluttet, f.eks en betaling over internettet.
Lukker man og starter op igen er siden hel, men begynder straks at kravle opad for hver klick
29. august 2009 - 23:16 #4
Avatar billede Stenhugger Nybegynder
29. august 2009 - 23:19 #5
Hej,
Jeg ved ikke nøjagtigt hvad årsagen er eller hvad der forårsager det, men jeg ved hvordan det kan løses.
Start Explorer, klik på Funktioner i menulinien, derefter på internetindstillinger og til sidst på Avanceret. Her trykker du på bjælken: "Gendan Avancerede Indstillinger" og til sidst OK.
Så baglæns ud igen - jeg trykkede på OK hver gang til jeg var ude.
Jeg tror også at PC'en skal genstartes - det gjorde jeg og så var problemet løst.
Måske sker det kun med Explorer 8. - Det var min søn, som havde oplevet det en enkelt gang og løst det på den måde.
Med venlig hilsen
Steen
Avatar billede Sadowski Nybegynder
31. august 2009 - 10:35 #6
Det ser ud til at problemet blev løst ved at afinstallere AVG antivirus og installere et andet antivirus program (McAfee) så jeg har ikke prøvet med "gendan avancerede indstillinger" men tak for input.
Avatar billede pocoapoco Nybegynder
27. september 2009 - 22:05 #7
For god ordens skyld kan jeg oplyse at en bekendt af mig har samme problem men problemet er både i internet explorer og i en nyinstalleret chrome på XP. Med mindre de 2 programmer deler opsætning, tvivler jeg på metoden med IE avanceret reset men det bliver afprøvet, lige så med AVG.
Jeg vender tilbage med resultatet i løbet af nogle dage.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. september 2009 - 22:10 #8