Avatar billede Nadiav Nybegynder
08. september 2009 - 19:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internet i USA?

Hej. Jeg skal til USA, nærmere New York her om nogle måneder, men vil lige høre om jeg skal tage min PC med? og om hvordan deres internet virker. er det lidt ligesom det danske? Som i kan høre ved jeg ikke meget, så alt den hjælp i kan gi' vil være dejlig:).
Avatar billede arne_v Ekspert
08. september 2009 - 19:47 #1
Det virker stort set som i Danmark.

Fiber, kabel, ADSL. En eller anden kasse leveret af ISP som har et RJ45 stik.

Hvor lang tid skal du vaere der? Og hvor skal du bo (hos nogen, egen lejlighed, eget hus)?
Avatar billede Nadiav Nybegynder
09. september 2009 - 15:07 #2
Jeg skal derover i ca. en uge. Tænkte at det ville være rart at have pc'en så man kan se hvor tingene ligger henne, og evt. hvordan man kommer derhen. Jeg skal bo på Hotel, og på deres hjemmeside står der at de har trådløst internet til omkring 50,- pr. døgn.
Avatar billede arne_v Ekspert
09. september 2009 - 15:14 #3
Saa er det formentligt lige ud af landevejen. Du starter PC'en, aabner browseren, du bliver dirigeret til en "accepter gebyr" side hvor du accepterer, og saa ryger du til den normale start side og alt virker som det skal.

(forudsaetter at din PC henter IP via DHCP og at du har en traadloest netkort)
Avatar billede Nadiav Nybegynder
09. september 2009 - 15:34 #4
Okaj. super. det regner jeg med at den har:D. Ved ikke lige hvordan den her hjemmeside virker, men kan jeg så give dig nogle point eller noget, siden der står "Tjen 30 point"?
Avatar billede arne_v Ekspert
09. september 2009 - 15:39 #5
Hvis jeg smider et rigtigt svar kan du.