Avatar billede tanzaweb Nybegynder
18. september 2009 - 15:46 Der er 5 kommentarer

Netværks specialist søges

Hej
Jeg er på udkig efter en netværks specialist som kan hjælpe med at sætte et netværk op i et kontor landskab, med servere osv.

kan huske jeg så et forum med den slags engang men ikke hvor, kan i hjælpe mig?

Mads
Avatar billede bmpi Nybegynder
18. september 2009 - 16:55 #1
Hej Mads

Hvad er det mere præcist du leder efter: En konsulent som kommer ud og sætter det op hos jer, eller en som blot besvarer spørgsmål du/i måtte have?
18. september 2009 - 17:01 #2
(Hvor er det i verden ?)
Avatar billede anddk Praktikant
19. september 2009 - 18:20 #3
Du kan da bare sige til..... :-)
Avatar billede tanzaweb Nybegynder
19. september 2009 - 19:29 #4
Det er i Nordjyllad, og vi har nogle forskellige servere, som køre med C5 SQL database, webserver, exchange server, Termianl server og andre servere som køre osv. og et netværk med flere linjer ind i huset, og vi vil gerne have lavet det mere simpelt, og stærkere, med en ny opsætning hvor der er en fortegelse over hvad der er g hvad der køre med hvad og sammen med hvad.
Vi har noget ligende nu, men føler ikke der er helt styr på det.

Mvh
Mads
Avatar billede bmpi Nybegynder
20. september 2009 - 12:07 #5
Hej Mads

Det er noget vi sagtens kan klare i mit firma, hvor enten jeg (Århus) eller en af vores server/netværksspecialister (Aalborg) kan klare opgaven. Vi har til sammen mange års erfaring i opsætning og drift af netværk til virksomheder, herunder C5, TS server, Exchange server, AD, DNS og så videre. Vi har også lang erfaring med Linux drift, hvis i har sådanne servere.

Der er ikke mange detaljer om opgavens indhold i det du skriver, og heller ikke hvad økonomien i det er. Men du kan eventuelt sende en privat besked til mig med kontaktoplysninger, så kan vi jo lige tage en snak om detaljerne i det.

Martin